Hrana BIO pentru caini si pisici.

Biopets - No junk for pets!

default french german
031 712 00 05

Cos gol

Nu aveti articole in cos.

0 produse
in cos

Livrare & Returnare

MODALITATEA DE LIVRARE

Pentru siguranta unui serviciu de calitate am optat pentru livrarea exclusiva printr-o companie de curierat rapid. Livrarile vor fi facute de catre Fan Courier, putand opta  pentru a primi produsele comandate la orice adresa din Romania.

La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si disponibilitatea facturii fiscale. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB (formularul de receptie specific companiei de curierat) sau se intocmeste un proces-verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Termenul de livrare

In cazul produselor aflate in stoc, termenul standard de livrare este de maxim 48 de ore de la data plasarii comenzii. Acest termen este valabil pentru zilele lucratoare. In cazul in care produsele sunt pe stoc iar comanda a fost plasata pana la ora 12, vom face tot posibilul ca produsele sa ajunga la dumneavoastra in 24 de ore de la plasarea comenzii.

In cazul in care produsele comandate nu sunt in stoc, vi se va comunica un nou termen de livrare.

In oricare dintre cele doua situatii descrise mai sus veti fi contactat de catre un reprezentant al departamentuluil de vanzari pentru confirmarea comenzii si comunicarea termenului de livrare.

Costul livrarii

Costul livrarii este calculat automat in functie de greutatea produselor, de modalitatea de plata si de eventualele promotii care se refera la transport.

Costul calculat automat se refera la livrarea in localitatile in care exista un punct de lucru Fan Courier. Pentru localitatile in care nu exista un punct de lucru Fan Courier se va adauga un cost suplimentar de 1 ron pentru fiecare km suplimentar. Costul final va fi comunicat de catre un reprezentant de vanzari Biopets.ro sau va fi afisat direct pe site.

Situatii speciale:

Termenul de livrare poate suferi intarzieri, in situatii aparute independent de participarea Biopets.ro sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un reprezentant al departamentului de vanzari va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.


RETURNAREA PRODUSELOR
 
Consumatorul poate solicita returnarea produselor doar in urmatoarele situatii:
 
• Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii produsului. In cazul in care Consumatorul opteaza pentru inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, el va trebui sa plateasca diferenta, respectiv, daca valoarea este mai mica, Consumatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de BIOPETS FOOD S.R.L.
 
• Produsele au fost livrate gresit
Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat ce Consumatorul constata acest lucru. De asemenea, Consumatorul trebuie sa refuze receptia si sa solicite returnarea coletului pentru inlocuire. Daca produsele nu mai sunt pe stoc, Consumatorul poate opta pentru inlocuirea lor sau pentru rambursarea integrala a contravalorii. In cazul in care Consumatorul opteaza pentru inlocuirea cu un produs/colet de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv, daca valoarea este mai mica, el va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de BIOPETS FOOD SRL.
 
• Consumatorul doreste sa renunte la produsele comandate
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara a fi penalizat si fara a invoca un motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii coletului, fara a fi penalizat si fara a invoca un motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.
 
BIOPETS FOOD SRL va livra produsul solicitat la schimb numai dupa ce clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Costul de transport rezultat in urma returnarii produselor va fi achitat de catre client.
 
Returnarea banilor, ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalizari si fara invocarea unui motiv, se poate efectua doar in urmatoarele conditii:
- Produsele primite de catre client nu au fost desfacute sau desigilate.
- Produsele sunt in exact aceeasi stare la momentul primirii, iar ambalajele produselor sunt intacte.
In cazul tuturor produselor, folosirea lor, fie si numai o singura data, anuleaza dreptul clientului de a le returna!
 
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, BIOPETS FOOD SRL are dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
 
Aceste dispozitii se aplica conform O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000.
 
In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va fi considerata un abuz.
 
In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.
 
NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul sau in cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).
 
IMPORTANT: Toate cheltuielile aferente returnarii vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului/elor se va face in termen de 30 de zile de la retur.
 
Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
 
In cazul in care doriti informatii suplimentare sau aveti neclaritati privind clauzele sau procedura de returnare, va rugam sa ne contactati pe adresa de e-mail sau la numarul de telefon afisat pe site.

Biopets s-a născut din dorința de a oferi câinilor și pisicilor noastre o mâncare curată, sănătoasă, fără chimicale și aditivi, fără potențiatori de gust și miros care să îi păcălească. O mâncare așa cum ar fi normal să mănânce. Obiectivul nostru este de a deveni reprezentantul în România al principalilor producători de hrană BIO pentru animale de companie, din Europa și SUA.

 031 712 00 05
0745 017 970

contact@biopets.ro
comenzi@biopets.ro

Sos. Colentina 11
Bucuresti, Romania